Bluelight

Thread: No heroin in the deep south usa?

Page 4 of 40 FirstFirst 123456781424 ... LastLast
Results 76 to 100 of 986
  1. Collapse Details
     
    #76
    Bluelighter
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    georgia
    Posts
    112
    Quote Originally Posted by infiltratah View Post
    NC isn't quite the derty souf .. but pharmies are way bigger than smack around my neck of the woods.. I am 5 min away from the "heroin capitol of North Carolina" & there still isn't much. There are a few ppl servin the area but it seems like half the time you are risking pushin something that's not even dope @ all.. when it is around it seems to be good.. but pharmies are way more reliable & cheaper here.

    about FL not havin any horse.. it reminded me of Requiem For A Dream .. there was lots of scag in FL in that movie
    To bad its Hollywood and not on the real, same here in the dirty south(GA)
     

  2. Collapse Details
     
    #77
    Bluelighter pallidamors's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Bankailorado
    Posts
    7,237
    Quote Originally Posted by eazyeze View Post
    To bad its Hollywood and not on the real, same here in the dirty south(GA)
    GA, well rather ATL, has plenty of "boy" if you know where to look. i dont know about the rest of the state though.

    there should be a movie about someone doing a nationwide tour of different heroin hotspots and evaluating the dope in each place. good luck getting funding for that one though.
     

  3. Collapse Details
     
    #78
    Bluelighter
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    georgia
    Posts
    112
    Quote Originally Posted by pallidamors View Post
    GA, well rather ATL, has plenty of "boy" if you know where to look. i dont know about the rest of the state though.

    there should be a movie about someone doing a nationwide tour of different heroin hotspots and evaluating the dope in each place. good luck getting funding for that one though.
    Rest of tha state sucks. I live 2 hrs from ATL and really wanna take a roadtrip but I've heard all the horror stories bout getting ripped off so I need to do more research. I'm about to die for some bags my methadone isn't doing it for real.
     

  4. Collapse Details
     
    #79
    Bluelighter shake's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    getn popped off
    Posts
    4,217
    dope is everywhere if you know where to look. also eazyeze this site isnt here to help you find dope sorry.
     

  5. Collapse Details
     
    #80
    Bluelighter
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    georgia
    Posts
    112
    Quote Originally Posted by shake View Post
    dope is everywhere if you know where to look. Also eazyeze this site isnt here to help you find dope sorry.
    okay where in that line did you see me ask for dope, or anyones dope spot, or anything to do with asking for dope, everyone on here is talking bout dope so im on to do the same, just cause i said i didnt have anything but done right now doesnt mean shit i havent asked anything or solicited the such,,, believe me all anyone has to do is hit the streets it would be a whole lot easeier than tryiing to cop on here,, btw,, i've read numbers of post that people said the same shit, they were out of everything but done, people talking about going out to cop but u hit me ,,,guess i'm the new guy
     

  6. Collapse Details
     
    #81
    Bluelighter pallidamors's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Bankailorado
    Posts
    7,237
    Quote Originally Posted by eazyeze View Post
    okay where in that line did you see me ask for dope, or anyones dope spot, or anything to do with asking for dope, everyone on here is talking bout dope so im on to do the same, just cause i said i didnt have anything but done right now doesnt mean shit i havent asked anything or solicited the such,,, believe me all anyone has to do is hit the streets it would be a whole lot easeier than tryiing to cop on here,, btw,, i've read numbers of post that people said the same shit, they were out of everything but done, people talking about going out to cop but u hit me ,,,guess i'm the new guy
    You may have not been looking for a source, but your post kind of looked that way, is all. Since you claim you weren't, that's great! Because it shows that you know how things work around here already, so you'll be fine. So just keep up the posting and stuff, but it sometimes helps to re-read your posts before finalizing them since we have to be pretty vigilant about people looking to score drugs on here. You might not have been, but you know that other people do come in here and try to, thats why we are so wary about that kind of thing as mods.

    Also in the future you should handle this kind of thing in a PM instead of a post. Even if you're a greenlighter, you can still send PMs to moderators and other staff. Hopefully though you'll stick around here and keep makin good posts, the methadone one I saw was well done in fact.
     

  7. Collapse Details
     
    #82
    Bluelighter DavisK4high247's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    South Central USA
    Posts
    1,516
    Drive north to The town full of mexicans..you know the one..lol...it's there,just gotta ask the right person and know spanish,but you are on the other side of the state from me,,we are close to Memphis so...But I advise you to not go up there and look for it,thats a tough town and it's in a pretty tight group there as you can imagine...A dangerous group to outsiders...so If I were you don't go up there looking for it as you probably know better anyway and are not into that stuff.

    Quote Originally Posted by burntserkits View Post
    Dope in AR is meth. There is no H around that I've ever seen, even half ass looking in Little Rock. People here would probably continue using pharms anyway because by the time the heroin got around it'd be stomped on so bad you wouldn't want it and I'm sure it'd be expensive...
    You gotta now someone from Memphis or Newport...ask our mutual friend Rach about the newport madman i know the girl but i can't find her , she can get it and it's good...but I don't know where she lives,I been outta touch with people the last year or so..But I am not telling anyone to go there and try to get it of course,anyway I know you would not mess with it anyway...and it's actually cheaper there than one would think...but anyway....

    Quote Originally Posted by nowdubnvr6 View Post
    Im in a large college town in arkansas (not hard to figure that one out) and i havent heard of anyone knowing anything about some H. Of course everyone can get you some oxy for a ridiculous price but never any H.
    Go north young man! you gotta know spanish there and it's close,but it's a tight circle and I am sure you know better than to mess around up there...Man i hate the heat here,makes me wanna go to the spring and cool off with my dog Dale..

    They call meth "dope" here also. but there is some boi or heroin nearby in the city of Memphis it is pretty available and most all is powder and it's good,,some floats over to nearby cities..or towns actually,but you gotta be in the circle or now someone in the circle...smoke a Newport and go towards M town a ways.
    Last edited by pallidamors; 27-06-2010 at 23:48. Reason: triple post
     

  8. Collapse Details
     
    #83
    Bluelighter pallidamors's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Bankailorado
    Posts
    7,237
    Davis, please don't post multiple times. Just edit your first post to add on whatever else it is that you want to say. I had to merge your posts for you. Thanks!
     

  9. Collapse Details
     
    #84
    Bluelighter
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    georgia
    Posts
    112
    I was watching the sopranos yesterday and Chris shot up and was nodding so hard he sat on Adriana's dog and killed it, I was like "yea hope I'm nodding like that this weekend!) Heard there was some excellent white powder in "the city" so I'm gonna have to check it out. Heard the brown was hit or miss.
     

  10. Collapse Details
     
    #85
    Bluelighter pacoperu's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    south east USA
    Posts
    69
    eazyeze--brown kind of moist is the rumor i heard for ATL...you mentioned tar--i have never seen any in ATL, which is peculiar since there are articles about ATL being a distribution stop/center for things headed east from texas and the large mexi population here....anyway good luck on your quest...sounds like you are in south/central GA, you said a couple of of hours...i guess south of macon? you don't have to answer that
     

  11. Collapse Details
     
    #86
    Bluelighter nowdubnvr6's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Monfuckingtana
    Posts
    6,207
    [QUOTEavisK4high247;8514261]Drive north to The town full of mexicans..you know the one..lol...it's there,just gotta ask the right person and know spanish,but you are on the other side of the state from me,,we are close to Memphis so...But I advise you to not go up there and look for it,thats a tough town and it's in a pretty tight group there as you can imagine...A dangerous group to outsiders...so If I were you don't go up there looking for it as you probably know better anyway and are not into that stuff.



    Go north young man! you gotta know spanish there and it's close,but it's a tight circle and I am sure you know better than to mess around up there...Man i hate the heat here,makes me wanna go to the spring and cool off with my dog Dale..


    Haha man ive thought about trying it but springfale is pretty shitty to even be in the stench of nothing but pure mexicants is terrible and the DTF has been hittin it hard with all the Oxy going around. I mean i have a script but just wanna actually see this shit that seems so illusive. Ive seen it one time when a buddy came back from Seattle with some shitty tar that didnt do jack shit really and was fairly dissapointed and have been wanting to try it ever since.
     

  12. Collapse Details
     
    #87
    Bluelighter
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    georgia
    Posts
    112
    Quote Originally Posted by pacoperu View Post
    eazyeze--brown kind of moist is the rumor i heard for ATL...you mentioned tar--i have never seen any in ATL, which is peculiar since there are articles about ATL being a distribution stop/center for things headed east from texas and the large mexi population here....anyway good luck on your quest...sounds like you are in south/central GA, you said a couple of of hours...i guess south of macon? you don't have to answer that
    Actually it was (tar) in a small group of Mexicans and was very hard to find but it was there from time to time. A lot of it could be just passing through, a lot of things come through there. Yea I'm a tad south of Macon. Wish it would come down this way. As many people around here that eat oc's I'm sure there would be a market.
     

  13. Collapse Details
     
    #88
    Been living in ATL a while. Been out of the game for a few though but neither me nor anyone I know has seen tar here. Im sure it happens but its always been either brown (moist or hard) or white powder. Color does not seem to mean shit about quality. I have had some crazy knockout white but also some shit, the brown is more consistent.
     

  14. Collapse Details
     
    #89
    Bluelighter
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    georgia
    Posts
    112
    YEA heard it was moist brwn right now mostly
     

  15. Collapse Details
     
    #90
    I think the moistness has to do mostly with the heat and humidity. Its the same dope but in the summer it gets all most because of the air. If you were to take it inside for a while and leave it out for a bit it will dry right up. I had a bag once that was really stuck to the bag and I ended up leaving it open under a lamp and that shit dried right up.

    So most or hard = same dope
     

  16. Collapse Details
     
    #91
    Bluelighter
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    georgia
    Posts
    112
    Quote Originally Posted by shpongled1234 View Post
    i think the moistness has to do mostly with the heat and humidity. Its the same dope but in the summer it gets all most because of the air. If you were to take it inside for a while and leave it out for a bit it will dry right up. I had a bag once that was really stuck to the bag and i ended up leaving it open under a lamp and that shit dried right up.

    So most or hard = same dope
    yea and unless your a snorter,, you're gonna wet it anyway right..lol
     

  17. Collapse Details
     
    #92
    Bluelighter Atlien3's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Westside Da Bluff Zone 1 Atlanta
    Posts
    1,141
    Quote Originally Posted by shake View Post
    pretty sure there is dope around the miami area. i could easily obtain as much as needed, all i hafta do is leave mississippi for about 30 minutes. there is def dope in mobile alabama for i have bought it over there several times and a girl cousin of mine gets her dope only outta mobile alabama. pretty sure dope is around birmingham alabama aswell. but who knows how good it ias. i know the dope in new orleans is ussually pretty good stuff
    i was in mobile and couldnt find it, only oxy and k4s
     

  18. Collapse Details
     
    #93
    Bluelighter Atlien3's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Westside Da Bluff Zone 1 Atlanta
    Posts
    1,141
    Quote Originally Posted by eazyeze View Post
    I was watching the sopranos yesterday and Chris shot up and was nodding so hard he sat on Adriana's dog and killed it, I was like "yea hope I'm nodding like that this weekend!) Heard there was some excellent white powder in "the city" so I'm gonna have to check it out. Heard the brown was hit or miss.
    the white shit in Atlanta right now is fucking insane, its the best shit ive ever seen but im on methadone now, be careful with it man because its putting people DOWN
     

  19. Collapse Details
     
    #94
    Bluelighter
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    georgia
    Posts
    112
    Quote Originally Posted by Atlien3 View Post
    the white shit in Atlanta right now is fucking insane, its the best shit ive ever seen but im on methadone now, be careful with it man because its putting people DOWN
    So how's the mdone working for ya? I've been on maintenance 5 yrs and honestly it saved my life. I usually do good and only do it but sometimes I get to wanting more and so u know the rest. Sometimes I just want to get out of the routine and get high again.
     

  20. Collapse Details
     
    #95
    Bluelighter
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Long Island, NY
    Posts
    603
    no h in orlando that i've heard of. heard of a dude having tar ONCE, and that was just word of mouth over the grapevine down the block in the next town
     

  21. Collapse Details
     
    #96
    The normal Atlanta scene is dead this week, at least in my experience.

    It's hair raising enough to be a cracker in the middle of the B's and not really know what the fuck you're doing, but to leave empty handed. Didn't notice more red dawgs or unmarkeds, either.

    I have a two hour drive from AL too, and that makes it worse.

    It's frustrating when you hear about the quality of the stuff that's supposed to be around Atlanta, now.
     

  22. Collapse Details
    I had to re-register for this one 
    #97
    Bluelighter MK3Y2K's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    GunShine State 407
    Posts
    66
    Dope is allll over florida. Tons of it here in orlando, tons. Miami is the same way. Florida doesnt have ghetto ass corner boys selling dope. Its mostly puerto ricans that slang the raw through runners and deliveys. corner boys are slanging crack here, thats it. Ive been doing orlando dope for 7 years. I cant believe people cant find it. I have people ask me all the time, and im a clean cut WHITE boy. I have never seen Tar in Florida. Its brown or white, and very good. You cant assume there is no dope because idiots arnt flagging you down from the bodega with stamped bags. Its all where you look. The Feds dont fuck around in florida at all. In Orlando the have a very big Heroin task force. There are alot of pill mills but all the redneck from the southern states come here to get scrips n go home and sell them for %600 profit or somthing outrageous.
    If you want to know where its at just look at the jail blotters for people arrested for traffiking heroin, then look their name up online to find the are they live. lol. Methadone clinics are a big spot too.
     

  23. Collapse Details
     
    #98
    Bluelighter pacoperu's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    south east USA
    Posts
    69
    ATL is same old same old-no shortage at least amongst the folks i hear from. sorry to hear you are experiencing otherwise..easyeze..how you doin?--my3y...i never copped in Otown, but my gainesville crew does...and you are correct, it's around-plentiful...be safe ya'll!!
     

  24. Collapse Details
     
    #99
    There is h all over Texas
     

  25. Collapse Details
    yeah the movie was corect about smack in Florida 
    Bluelighter DavisK4high247's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    South Central USA
    Posts
    1,516
    Capsule
    Quote Originally Posted by eazyeze View Post
    To bad its Hollywood and not on the real, same here in the dirty south(GA)
    Requim for a dream showed there being a lotta dope in Florida..well i don't rememeber much about that movie but there being a lotta skag,smack heroin whatver slang name you wanna call it in Florida is real,,and it's good it's not hollywood...becuase the dope in florida beats that hollywood tar garbage by a long shot...lol....Orlando is heroin area central,highest quality and lowest price,,then southern florida is next with higher prices for similar or lower purity shit(depending on your connects)...Then North Florida in the florida panhandle,aka Floribama which is more redneckish than other parts of Florida ,,altho not always but out in small towns there it is..they pay the most and get the lowest purity or similar purity for more money,,alotta South american heroin enters the Country through Florida(like cocaine did in the 70's and 80's) and makes its way north up I-95...But Orlando is the main spot in florida whether it comes in on a remote beach in south florida,through a port of Miami,tampa or wherever,,Orlando area is the hub,from ther eit is distributed locally and in florida and to other east coast places like ,Baltimore,philly,New Jersey,NYC,etc...also the gulf ports in Mobile and through mexico into texas,etc. . and New Orleans is probablt the biggest spot for it coming in because the port of new orleans handles the largest tonnage of cargo entering and exiting the USA total going to or from South America..outta all ports in the US..New Orleans has way more tons of cargo from south america coming into the usa and leaving the usa and going to south america than miami,any east coast or west coast ports combined...Houston has a bit and miami has more than houston but way less than New orleans...miami has a lotta jamaican,caribean cargo too....obviuosly...
     

Page 4 of 40 FirstFirst 123456781424 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •