Bluelight

Thread: Losing my virginity

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42
  1. Collapse Details
     
    #26
    Red face
    aww man! I'm just now reading this...I'm such a potser! I really gotta read this board more often...
    and I thought us girls talked more...
    Reply With Quote
     

  2. Collapse Details
     
    #27
    Post
    damn it i knew i forgot to gossip to someone! lov4e ya girl.
    -phil-
    Reply With Quote
     

  3. Collapse Details
     
    #28
    Bluelight Crew
    Join Date
    Dec 2000
    Location
    West Palm Beach, Fl
    Posts
    1,064
    Post
    hell yeah, i told ya you would be pimpin it out soon enough I'm so happy for you, it sounds like you had a wonderful time!! heheh i'd go on and on here, but i've already given you about 100 congrats heheh keep pimpin fly boy, or some shit like that heh...
    trippies
    Reply With Quote
     

  4. Collapse Details
     
    #29
    Executive Director Sebastians_ghost's Avatar
    Join Date
    May 2000
    Location
    Machu Picchu
    Posts
    3,695
    Post

    This made me smile. Thank you!
    Congrats, my bluelight brother.
    SG
    "I believe that if people would learn to use LSD's vision-inducing capability more wisely, under suitable conditions, in medical practice and in conjunction with meditation, then in the future this problem child could become a wonder child"
    -Dr. Albert Hofmann
    Reply With Quote
     

  5. Collapse Details
     
    #30
    Bluelighter jml0423's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    houston
    Posts
    443
    i dont know how old this is but i am really JEALOUS OF HOW HAPPY AND LUCKY U WERE

    and my eyes really hurt from rubbin them, not fron this thread but there was somethin in them and i rubbed them but then there was shit on my hands so i got more shit in them now i cant see really good and i tryed to wash them out but it didnt really help, maybe made it worst i think whatever was in them cant be harmed by water umm ill think of something
    Reply With Quote
     

  6. Collapse Details
     
    #31
    Bluelighter blindmyself's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Perth
    Posts
    24
    what a cool story, go for it mate.
    Reply With Quote
     

  7. Collapse Details
     
    #32
    Nice story!

    My first time wasn't all that good, but she turned out to be a bitch anyway ^^

    Hope you stay together.
    Reply With Quote
     

  8. Collapse Details
     
    #33
    Bluelighter
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    seattle
    Posts
    29
    damn I wish my v-card expired like yours did instead of some drunken night i hardly remember...oh well (rolls eyes)
    Reply With Quote
     

  9. Collapse Details
     
    #34
    Ex-Bluelighter
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    The Afterlife? Elysium? Heaven? Hell? A Void??? ASTRAL PLAIN??? I DUNNO MAN THIS SOME GOOD DMT!!
    Posts
    776
    LOL wtf
    who gets laid then first thing they think about is comin on BL to rant about it?? Am I only one who thinks that this douche has just sold his entire dignity to random strangers? Or is it normal for people to rant about losing their virginity to random strangers and the whole world to see?

    Yeeesh whatever happened to people being 'respectful' of their sexual relations with others? I guess everytime I bang a girl I should get a T-shirt made-up with her name on it and a big I JUST BANGED: ______, right? Cause thats basically exactly what this thread is the internet equivalent of.

    No respect man.
    Reply With Quote
     

  10. Collapse Details
     
    #35
    lol, i had a similar situation happen(not with my virginity)
    but asked a girl i had literally known for only a few hours if she would go to a weekend campout rave with me.
    we fucked the first night at the rave,
    and it was great.
    Reply With Quote
     

  11. Collapse Details
     
    #36
    Bluelighter DragonFly31's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    England
    Posts
    459
    You lucky man! I wish my first time had been anywhere near as good as yours sounds like.

    Sounds like a wonderful experience.
    Reply With Quote
     

  12. Collapse Details
     
    #37
    cant believe all these years later we are still respondign to this.... fucking crazy great story though.
    Reply With Quote
     

  13. Collapse Details
     
    #38
    Are they married yet?
    Reply With Quote
     

  14. Collapse Details
     
    #39
    I was hoping there would be a post at the end by the OP crying that she got pregnant : (
    Reply With Quote
     

  15. Collapse Details
     
    #40
    Wow.. reading that just chilled me right out.
    I hope things are still going strong.
    Reply With Quote
     

  16. Collapse Details
     
    #41
    Bluelighter toa$t's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    not trolling SLR
    Posts
    3,314
    haha, great story.

    I lost my virginity when i was 15. to my teacher (I'm a guy)
    Reply With Quote
     

  17. Collapse Details
     
    #42
    Bluelighter Serotonin101's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    STL
    Posts
    4,775
    I lost mine to a girl I knew for 45 minutes =\ Oh ya, thread necro bump.
    Reply With Quote
     

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •